Τομέας Οικονομίας &
Διοίκησης

Μάθετε περισσότερα για αυτόν τον Τομέα

Περισσότερα

Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής & Αυτοματισμού

Μάθετε περισσότερα για αυτόν τον Τομέα

Περισσότερα

Τομέας
Πληροφορικής

Μάθετε περισσότερα για αυτόν τον Τομέα

Περισσότερα

Τομέας Υγείας - Πρόνοιας
- Ευεξίας

Μάθετε περισσότερα για αυτόν τον Τομέα

Περισσότερα

Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων
και Περιβάλλοντος

Μάθετε περισσότερα για αυτόν τον Τομέα

Περισσότερα

2nd flow France Subject

In Greek Senior High Schools, both General & Vocational, the Video (VHS or DVD) together with the Educational TV programs have been utilized so far by the Greek teachers, mainly as supplementary material in teaching thus offering in most cases a passive experience to the students.

In contrast to what happens to Greece, teachers and Vocational schools in the industrially developed countries of the European Union, include the Video in their daily teaching practice energetically. Schools subscribe to on-line video libraries of certified European organizations providing their users with Educational videos. A main example of such organization is the “Lesite.TV” of the French educational channel “France-5”.

Anticipated goals

This project aimed to enable the participant teachers to execute basic tasks involving the processing of digital videos, as well as to promoting any pedagogical utilization in the
classroom. Specifically:

Α) To utilize pedagogically the educational videos in the classroom

Β) To create an educational digital video with the use of widespread software.

Time and place the mobility activities took place

All activities took places in two (2) flows:

1st flow: United Kingdom, from 27-11-10 to 04-12-10, with 10 participants

- Ravensbourne College, London with trainers Mr. Richard Huges and Mr. Greg Loftin.

2nd flow: France, from 01-05-11 to 08-05-11, with 10 participants

- Centre Nationale de la Documentation Pédagogique – CNDP with Mr. Marc Philippe

- Centre de Ressources et d’ Information sur les Multimédias pour l’ Enseignement Supérieur – CERIMES with Mr. Damien Poivet

- Lycée Polyvalent Jules Ferry with Mr. Michel Priou

- Lesite.tv with Mrs Gwenaelle Signate and Mr. David Blanchard

Participants work

Each participant teacher had the obligation to create and deliver an educational video (short in duration). The video subject should be related to his specialty field. For this, 20 such videos were delivered, published to the Internet, send to the IKY Foundation and also to the National Coordination unit for the Leonardo da Vinci program.

Diffusion Event

The diffusion event took place on Thursday the 2nd of June 2011, at the meeting center of the Church of Ag.Athanasios. At the meeting, two of the participated teachers presented their educational videos named "3-phases Electrical Distribution" and the “dichotomy of drachma” created for this project. These videos were designed especially to be suitable for teaching in the Vocational Schools.

Participants of the event were the representatives of the local government and the local professional organisations, the Head of the Vocational Education office, School advisors, School headmasters and teachers from schools at Thessalonica.

Αναζήτηση στο site

Μάθε για το ΕΠΑΛ μας

Ανακαλύψτε το σχολείο μας

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2023-2024

Βεβαίωση Φοίτησης - gov.gr

Σχολές στις οποίες εισήχθησαν οι μαθητές μας με τις πανελλαδικές εξετάσεις 2023

 

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος διδασκόντων του ΕΠΑΛ Αγίου Αθανασίου συγχαίρουν θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και τους/τις αποφοίτους που εισάγονται στις παρακάτω Πανεπιστημιακές Σχολές για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024:

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ)     ΔΙ.ΠΑ.Ε.

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ

ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)   ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.

ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ)     ΔΠΘ

ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)   ΠΑ. ΜΑΚ.

ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)   ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ)          ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.

ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)   ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)                 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ

ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ

ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΣΤΕΚ)  ΑΣΤΕ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) - ΑΠΘ      ΑΠΘ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ)     ΔΙ.ΠΑ.Ε.

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ                     Α.Ε.Ν.

ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)      ΑΠΘ

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)     ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ)     ΔΙ.ΠΑ.Ε.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ)      ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ)     ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΠΑΤΡΑ)         ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ                                                   

Τους ευχόμαστε καλές σπουδές και να αξιοποιούν πάντα τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται.

Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων ΕΠΑ.Λ. κατά το σχολικό έτος 2023-2024

ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΑΦΙΣΑ

Το ΕΠΑΛ δημιουργεί... Πολιτιστικό Πρόγραμμα Β' τάξη 2018-19

Επιλέγω ΕΠΑΛ

Νέα Τηλεδιάσκεψη Webex για εκπαιδευτικούς

Συμμετοχή του ΕΠΑΛ Αγίου Αθανασίου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής 2018 της WRO Hellas

Νέα για τις Εξετάσεις

Ανακοινώσεις Σχολείου

15-05-24 Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακαδημαϊκού έτους 2024 - 2025 σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων
15-05-24 Εξεταστικά Κέντρα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων, έτους 2024.
15-05-24 Εξεταστικά κέντρα Μουσικών Μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» έτους 2024
30-04-24 Ανακοίνωση διευθύνσεων για την διεξαγωγή υγειονομικών εξετάσεων και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για ΤΕΦΑΑ από Δευτέρα, 17 Ιουνίου έως και Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2024
23-04-2024 Bιωματικό σεμινάριο ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ
22-04-24 Διευκρινίσεις σχετικά με το μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»
17-04-2024 Εξεταστικά κέντρα για το ειδικό μάθημα των Αγγλικών 2024
17-04-24 Διεξαγωγή υγειονομικών εξετάσεων και πρακτικών δοκιμασιών των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ από 17/06 έως 28/06
15-04-24 Άνοιξε η πλατφόρμα για την προσφορά θέσεων μαθητείας από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα για το έτος 2024-2025
Επαγγελματική Σταδιοδρομία στη Βιομηχανία

Vocational Education in Greece

Νέα άρθρα

15-05-24 Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακαδημαϊκού έτους 2024 - 2025 σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων
15-05-24 Εξεταστικά Κέντρα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων, έτους 2024.
15-05-24 Εξεταστικά κέντρα Μουσικών Μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» έτους 2024
30-04-24 Ανακοίνωση διευθύνσεων για την διεξαγωγή υγειονομικών εξετάσεων και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για ΤΕΦΑΑ από Δευτέρα, 17 Ιουνίου έως και Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2024
23-04-2024 Bιωματικό σεμινάριο ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ
22-04-24 Διευκρινίσεις σχετικά με το μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»
17-04-2024 Εξεταστικά κέντρα για το ειδικό μάθημα των Αγγλικών 2024
17-04-24 Διεξαγωγή υγειονομικών εξετάσεων και πρακτικών δοκιμασιών των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ από 17/06 έως 28/06
15-04-24 Άνοιξε η πλατφόρμα για την προσφορά θέσεων μαθητείας από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα για το έτος 2024-2025
Επαγγελματική Σταδιοδρομία στη Βιομηχανία

Μετρητής Επισκέψεων

466667
Σήμερα
Εχθές
Αυτή την Εβδομάδα
Αυτό το Μήνα
Τελευταίος Μήνας
Σύνολο
593
178
2082
8025
12121
466667

Your IP: 18.117.188.5
2024-05-16 19:50

Επισκέψεις

Χρήστες
1
Άρθρα
683
Εμφανίσεις Άρθρων
297344

Αποποίηση ευθύνης

Το ΕΠΑΛ Αγίου Αθανασίου δεν ευθύνεται για τυχόν ζημία που μπορεί να προκληθεί από την χρήση συνδέσμων (links) προς άλλους δικτυακούς τόπους, καθώς και για τις πληροφορίες που μπορεί να περιλαμβάνονται στις δικτυακές σελίδες των συνδέσμων του. To ΕΠΑΛ Αγίου Αθανασίου δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των σελίδων προς τις οποίες διατηρεί συνδέσμους, ούτε είναι υπεύθυνο για την πολιτική ασφαλείας άλλων κόμβων, καθώς και για τον τρόπο διαχείρισης των ηλεκτρονικών επισκεπτών τους.

Δημιουργία